Najem oraz uruchomienie w siedzibie zamawiającego urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek, oraz oprogramowania do zarządzania i monitorowania systemu wydruku, a także dostawa tuszy oraz kaset z termicznymi opaskami w ramach 3 części.

  • Numer postępowania DZP.272.1.2025
  • Typ postępowania Postępowanie krajowe
  • Tryb udzielania zamówienia Tryb podstawowy

    Ogłoszenie

    Rodzaj zamówienia:
    Dostawy
    Szyfrowanie oferty:
    Tak
    Data składania wniosków/ofert/opracowań studialnych:
    2025-01-28 10:00
    Data otwarcia ofert/opracowań studialnych:
    2025-01-28 10:30
    Publikacja w strefie publicznej:
    2025-01-20
    Termin zakończenia postępowania:
    2025-02-25

    Pierwotne dokumenty zamówienia

    Nazwa Opis Data publikacji Rozmiar pliku
    Dane kontaktowe 2025-01-20 13:11 -
    icon Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz oferty.docx 2025-01-20 13:11 84 KB
    icon Załącznik nr 2 do SWZ - Oświadczenie z art 125 ust. 1.docx 2025-01-20 13:11 48 KB
    icon Załącznik nr 3 do SWZ - Formularz asortymentowo_cenowy.xls 2025-01-20 13:11 38 KB
    icon Załącznik nr 4A do SWZ - Projektowane postanowienia umowy część nr 1.pdf 2025-01-20 13:11 234 KB
    icon Załącznik nr 4B do SWZ - Projektowane postanowienia umowy część nr 2 i 3.pdf 2025-01-20 13:11 237 KB
    icon Załącznik nr 5A do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.pdf 2025-01-20 13:11 309 KB
    icon Załącznik nr 5B do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.pdf 2025-01-20 13:11 80 KB
    icon Ogłoszenie o zamówieniu.pdf 2025-01-20 13:11 121 KB
    icon SWZ.pdf 2025-01-20 13:11 288 KB

    Zmiana dokumentów zamówienia

    Nazwa Opis Data publikacji Rozmiar pliku
    icon Odpowiedzi na pytania wykonawców.pdf 2025-01-23 14:53 47 KB

    Dokumenty udostępnione

    Nazwa Opis Data publikacji Rozmiar pliku
    W górę
    icon Informacja o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia.pdf 2025-01-28 10:22 69 KB

    Klucz tooltipa:

    # PL:

    # EN:

    Wyszukiwarka

    Wyszukiwarka kodów

      Numer Nazwa