Najem oraz uruchomienie w siedzibie Zamawiającego urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek, oraz oprogramowania do zarządzania i monitorowania systemu wydruku, a także dostawa tuszy oraz kaset z termicznymi opaskami w ramach 3 zadań.

  • Numer postępowania DZP.272.16.2023
  • Typ postępowania Postępowanie krajowe
  • Tryb udzielania zamówienia Tryb podstawowy

    Ogłoszenie

    Rodzaj zamówienia:
    Usługi
    Szyfrowanie oferty:
    Tak
    Data składania wniosków/ofert/opracowań studialnych:
    2024-01-05 10:00
    Data otwarcia ofert/opracowań studialnych:
    2024-01-05 10:30
    Publikacja w strefie publicznej:
    2023-12-22
    Termin zakończenia postępowania:
    2024-01-19

    Dokumenty zamówienia

    Nazwa Opis Data publikacji Rozmiar pliku
    Dane kontaktowe 2023-12-22 11:36 -
    icon Załącznik numer 2 do SWZ - Oświadczenie z art 125 ust. 1.docx 2023-12-22 11:36 44 KB
    icon Ogłoszenie o zamówieniu.pdf 2023-12-22 11:36 122 KB
    icon SWZ.pdf 2023-12-22 11:36 337 KB
    icon Załącznik 4A_Projekt umowy Zad 1.pdf 2023-12-22 11:36 282 KB
    icon Załącznik 4B_Projekt umowy Zad 2 i 3.pdf 2023-12-22 11:36 235 KB
    icon Załącznik nr 3_Formularz asortymentowo_cenowy.xls 2023-12-22 11:36 37 KB
    icon Załącznik nr 5A_OPZ.pdf 2023-12-22 11:36 321 KB
    icon Załącznik nr 5B_OPZ.pdf 2023-12-22 11:36 163 KB
    icon Załącznik numer 1 do SWZ - Formularz oferty.docx 2023-12-22 11:36 81 KB

    Dokumenty udostępnione

    Nazwa Opis Data publikacji Rozmiar pliku
    W górę
    icon Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia.pdf 2024-01-05 10:10 428 KB

    Klucz tooltipa:

    # PL:

    # EN:

    Wyszukiwarka

    Wyszukiwarka kodów

      Numer Nazwa